BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, September 29, 2010

hobby aku, aku ske jadi photographer

cerita nya panjang.. time aku skola aku minat sangat dalam bidang komputer,, setelah 4 bulan aku belajar di college di gombak aku rase komputer rumit bgku... lctre yang baik dgnku berhenti college tanpa pengathuanku... aku mintaknya utk jadi lctre utk level3.. tahu2 berhenti begitu saja tanpa pengathuan aku dak kwn-kwnku setelah aku dan kwn-kwnku masuk ke level 3 lctre dye sangat tidak happy.. lctre level3 ku ni suke presure student dye utk siapkn keje tiada bertimbang rasa langsung, danku juga siapkn 1 hari assigment yg agak susah dari pukul 9 hingga pukul 3 kene tahan.. mamaku sampai college seperti di janjikn oleh college pukul 12,30 abis class.. dan aku buat keputusan aku ingin berkerja sambil belajar jadi photographer yg pakar... sudah sahaja aku dapat sijil level 2 terus aku berkerja sambil belajar....

0 comments: